Vente  Branding for the star-counters

Branding for the star-counters

Ce produit n'est plus en vente dans notre catalogue

Branding for the star-counters

Achat Branding for the star-counters
"Etymologically, object/ob-jectum means ""what is opposed to us"". Identification processes connecting individuals and corporations at a global level are turning ""objects"" into ""belongings"". Branding today means to manage collective fictions and to generate relevant corporate mythologies. Branding for Star Counters is a cross-disciplinary handbook for students, researchers and marcom professionals that investigates strategic communication with tools provided by anthropology, psychoanalysis, and cultural studies." En savoir plus

En savoir plus >>

Caractéristiques du produit

  • Editeur : EME EDITIONS
  • Date de parution : 29/09/2020
  • Format : 21,5 x 13,5 x 0,0
  • Poids : 332 g
  • Nombre de page(s) : 272
Référence : 9782806637239

Partager par Email

Branding for the star-counters

Ajout à ma wishlist

Branding for the star-counters

Chapitre
Cet article est proposé par Chapitre.ch, partenaire du Club
Cet article lève votre engagement d'achat au Club mais n'est pas échangeable avec vos Points Fidélité.
Vente                                 Branding for the star-counters
Achat Branding for the star-counters

Branding for the star-counters